[linux] sk klavesnica v kde2

Peter Hanusiak hanusiak na sozo.fns.uniba.sk
Pondělí Listopad 27 12:41:17 CET 2000

On Sat, Nov 25, 2000 at 01:30:34PM +0100, Peter Surda wrote:
> [...]
No ja mam podobny problem s RH6.2 v kde2.
Proste mozem pisat iba pismena s dlznami.
Mam nainstalovale iso8859-2 fonty
v control panely mam nastavene country language slovak, charset 8859-2,
language english (US), v keyboard layout English a czechoslovakian.
Ked si zapnem CS klavesnicu tak to pise iba dlzne.
Paradoxne mi funguje diakritika v Lyxe. Ale aj tam divne pretoze ked mam
nastavenu CS klavesnicu tak diakritiku mozem pisat iba cez (+=) vedla backspace
ale aj to tak divne , ze stlacim mekcen alebo dlzen a potom musim konkretne
pismenko dvakrat stlacit. Ked skusam pisat cez 1234567890 tak to dava iba
dlzne. Potom ked to v Lyxe nastavim na 8859-2 a dam si tam Slovak keyboard(Cez
LYXove nastavenia) tak
uz idu ale neviem pisat velke pismena s diakritikou a klavesa (+=) nefunguje.
Takze musim striedat tieto dva postupy aby som mal pohodlny sposob pisania a
plus velke pismena s diakritikou. Pritom ludom s Mandrake 7.1 to ide v pohode.
A nepouzivaju ziaden xkbsel.
> No ja xkbsel úspe?ne pou?ívam u? prakticky odkedy to Stano dade ohlásil
> (myslím ?e to bola 0.12ka) a ide mi to aj pod kde2. Pou?ívam tú textovú
> verziu, a ako teraz kukám -aw ide tie?. Len som to musel napasovat lebo ja
> nemám primárnu anglickú ale nemeckú (ale u? sa nepamätám ?o presne som menil).
Kde sa da zohnat ten xkbsel ???

	Dik
			Hanus