[linux] sk klavesnica v kde2

Pondělí Listopad 27 13:53:16 CET 2000

On Mon, Nov 27, 2000 at 12:41:17PM +0100, Peter Hanusiak wrote:
> On Sat, Nov 25, 2000 at 01:30:34PM +0100, Peter Surda wrote:
> Kde sa da zohnat ten xkbsel ???
Na freshmeate neni? rpmfind tiez nic? google, metacrawler, ...?

Varovanie: v poslednych dnoch sa mi pri pouzivani xkbsel-u 2* stalo, ze sa Xy
tvarili ako keby som mal stlaceny pravy alt ale pritom nebol a nedalo sa s tym
robit skoro nic (iba posuvat/resizovat okna a killovat ich). Raz som killol
nejaky proces a sa to znormalnilo, druhykrat som nevedel co mam killnut a tak
som restartoval X-y. Dokonca ani do inej konzoly neslo prepnut, musel som
sshovat, este stastie ze mam 2 pocitace :-)

S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <surda na bigfoot.com>, ICQ 10236103, +4369910964300

--
                   It's not a bug, it's tradition!