[linux] sk klavesnica v kde2

Peter Hanusiak hanusiak na sozo.fns.uniba.sk
Úterý Listopad 28 10:55:35 CET 2000

On Mon, Nov 27, 2000 at 07:52:19PM +0100, Juraj Bednar wrote:

> juuuj, xkbsel-kde nefunguje s kde 2.0. Netreba pouzivat kde extensiony, funguje
> aj z command line (staci spravit button do panelu, ktory da next klavesnicu,
> netreba KDE extensiony).
No to je divne lebo ja mam nastavene v kde2 charset iso8859-2 mam nastavenu
CS klavesnicu ale ked sa pokusam pisat s diakritikou tak to pise iba
veci s dlaznami. Ked skusam mekcene tak su tam len otazniky. ale ked si spustim
xterm s prikazoveho riadku tak tam to ide jedna basen! Ma niekto takyto podobny
problem?

	Hanus