[linux] sk klavesnica v kde2

Marek Simon simon na mtf.stuba.sk
Úterý Listopad 28 10:47:03 CET 2000

Ahoj,
> Mne v pohode presli rpm-ka, aj to s kde (ten extension,
> ktory tam nema byt?) myslim verzia 0.13, ale aj ked to
> spustim z command line -> nefunguje.
hadze core dump :-)

> Mandrake 7.2, KDE 2.0
mam ten isty problem, zatial som sa spravil :
stiahol som zdrojaky, doinstaloval Xfree-devel, rozbalil zdrojaky,
a klasicke ./configure, make, make install
potom som chcel
xkbseldb -R
a tu som skoncil s core..
Ked som to pozeral s strace -e open xkbseldb -R , zistil som,
ze on sa pokusa dostat k ~/.xkbsel/xkbsel.conf tak som mu ho vytvoril.
Samozrejme, nepacilo sa mu, ze je prazdny, preto som tam kopol
ten z /usr/local/etc/xkbsel.configure. Ani to sa mu nepaci.
A dalej neviem.
Cakam, co mi odpise Sal.
Marek