[linux] kopia particii

Bohdan Spes spes na infotrans.sk
Úterý Listopad 28 13:25:00 CET 2000

Upresnennie:

	mam maly disk(postacuje) 300 mega. Chcem to nakopirovat na disk 2 G. Tak
skusil som dd if=/dev/hda /of=/dev/hdc , to je inac zdatna somarina. Napadlo mi
vytvorit na hdc particiu hdc1 rovnako velku ako hda1 a tak spravit
dd if=/dev/hda1 of=/dev/hdc1  To by mozno slo, lenze sa mi nedari urobit
rovnako velke particie. Momentalne som skusil cp -a
vsetky_adresare_z_root_okrem_proc_a_mnt /mnt/disk a to mi skopirovalo to co
chcem. Len teraz na nho potrebujem zapisat lilo, vymenit disky a skusit to. Ako
zapisat lilo ?  Da sa cez chroot ?
Mgr. Bohdan Spes, Infotrans s.r.o., Dubravska cesta 9, 842 20 Bratislava
Tel:07/5941 2950 Email: spes na infotrans.sk, spes na pobox.sk
ICQ#:56233611