[linux] kopia particii

Úterý Listopad 28 14:05:51 CET 2000

-> mam maly disk(postacuje) 300 mega. Chcem to nakopirovat na disk 2 G. Tak
-> skusil som dd if=/dev/hda /of=/dev/hdc , to je inac zdatna somarina.
-> Napadlo mi vytvorit na hdc particiu hdc1 rovnako velku ako hda1 a tak
-> spravit dd if=/dev/hda1 of=/dev/hdc1 To by mozno slo, lenze sa mi nedari
-> urobit rovnako velke particie.

to asi nemas sancu... particie sa zarovnavaju na cylinder... tie disky
nebudu mat asi rovnaky pocet hlav a sektorov...

-> Momentalne som skusil cp -a vsetky_adresare_z_root_okrem_proc_a_mnt
-> /mnt/disk a to mi skopirovalo to co chcem. Len teraz na nho potrebujem
-> zapisat lilo, vymenit disky a skusit to. Ako zapisat lilo ?  Da sa cez
-> chroot ?

yo... ale potrebujes premapovaty disky... myslim ze sa to minule
preberalo v cz.comp.linux

skusis to len tak ze z toho disku nabootujes.
 The early bird may get the worm, but the second mouse gets the cheese.

---
Odchozí zpráva obsahuje viry.
Verze: 6.0.167 / Virová báze: 80 - datum vydání: 6/29/2000