[linux] sendmail

Stefan Valastan valastar na pobox.sk
Úterý Listopad 28 21:39:32 CET 2000

Mam takyto problem cez veekendy mi niekto stale zahlcuje Firewall aj sendmail.
Popis

      _______________
      |             |
      |www.domain.sk|------|
      |_____________|      |

                       ___________      ____________
                      |           |    |           |
                      |FIREWALL   |____| Sendmail  |
                      |___________|    |___________|
                                                                        Takze server www.domain.sk dostane postu niekedy aj s textovym pripojenym suborom z nejakej vymyslenej(generovanej) adresy posle ho dalej cez Firewall na Sendmail kde je vygenerovana odpoved, ktoru  Firewall uz nepusti von , a na Firewale a aj na Sendmail-e sa mnozia chybove hlasky, rekord okolo 9000.

 Priklad spravy od MAILER-DAEMONA:

...while talking to gw.domain.sk.:
<<<503 NEED RCPT (recipient)
554 <werner na unbounded.com> ... Service unavailable

Vedel by mi niekto povedat ako by som mohol tymto utokom zabranit. Cez tyzden to riesim tak ze zhodim Sendmail ked si to vsimnem a on prestane generovat chybove hlasky, ale to nie je nejako moc koser riesenie.
Mozno by pomohlo dat www.domain.sk za Firewall, ale to nemozem z urcitych dovodov spravit.

              Za akukolvek radu dakujem

                               Steve

P. S. V. P. U.