[linux] RE: StarOffice

-LandD- landd na softline.sk
Středa Listopad 29 10:07:35 CET 2000

soffice 5.2 mi raz zacas spravil problem, ked som exportoval do wordu
97/2000.
Problem spocival v tom, ze po otvoreni exportovaneho suboru Word 97 aj 2000
zmrzol. Exportovany subor vsak soffice pre Linux alebo Win a 602proPC suite
otvorili bez mensich
problemov. Trosku som to skumal, zdalo sa, ze soffice pri exporte povedal
o tom deokumente, ze je v nemeckom jazyku a word to nezvladol. Najviac ma na
tom hnevalo,
ze aj ked som ten subor otvoril znova v soffice a premenil jazyk na slovak,
export prebehol
opat zle :(

Stalo sa toto este niekomu ? Najviac by ma potesilo nejake riesenie ...