[linux] OT:Diskless referencie

Středa Listopad 29 10:27:12 CET 2000

-> > Zdravim.
-> >
-> > PRIPADNE ODPOVEDE PROSIM POSIELAJTE NA MOJU SUKROMNU ADRESU.
-> >
-> > Vcera sa mi podarilo presvedcit vedenie nasej firmy
-> > o plnom nasadeni OS Linux
->
-> Blahopreji.
->
-> Nevite, jestli STarOffice umi pracovat se soubory DOC a XLS ?

podla mojich informacii vie ale nie na 100% - nie je to otvoreny format
suborov (a na zaklade toho by nemal byt pouzivany v statnych instituciach
afaik)

dalsia pravda je ze obcas nie je s .DOC kompatibilny ani M$ office...
 Linux IS user friendly, it's just selective who its friends are...

---
Odchozí zpráva obsahuje viry.
Verze: 6.0.167 / Virová báze: 80 - datum vydání: 6/29/2000