[linux] sendmail

Středa Listopad 29 10:32:04 CET 2000

-> Mam takyto problem cez veekendy mi niekto stale zahlcuje Firewall aj
-> sendmail. Popis
->
->       _______________
->       |             |
->       |www.domain.sk|------|
->       |_____________|      |
->                            |
->                        ___________      ____________
->                       |           |    |           |
->                       |FIREWALL   |____| Sendmail  |
->                       |___________|    |___________|

-> Takze server www.domain.sk dostane postu niekedy aj s textovym pripojenym

odkial a ako ?

-> suborom z nejakej vymyslenej(generovanej) adresy posle ho dalej cez
-> Firewall na Sendmail kde je vygenerovana odpoved, ktoru Firewall uz
-> nepusti von , a na Firewale a aj na Sendmail-e sa mnozia chybove hlasky,
-> rekord okolo 9000.

zabezpec aby www.domain.sk nemohol dostavat postu z chybnych domen
prinajmensom.

->  Priklad spravy od MAILER-DAEMONA:

uviedol si iba nezaujimavu cast

-> Vedel by mi niekto povedat ako by som mohol tymto utokom zabranit. Cez
-> tyzden to riesim tak ze zhodim Sendmail ked si to vsimnem a on prestane
-> generovat chybove hlasky, ale to nie je nejako moc koser riesenie. Mozno
-> by pomohlo dat www.domain.sk za Firewall, ale to nemozem z urcitych
-> dovodov spravit.

 Linux is like a wigwam: no Windows, no Gates and an apache inside...

---
Odchozí zpráva obsahuje viry.
Verze: 6.0.167 / Virová báze: 80 - datum vydání: 6/29/2000