[linux] (no subject)

Martin 9formanko na gmet.sk
Středa Listopad 29 11:45:16 CET 2000

mam problemy s mojimi sietovkami. Mam distribuciu RedHat 6.1. -
realtek 8029 - 10mbps a realtek 8139 100 mbps. Sietovky idu
bezchybne iba samostatne, ale ked ich zapojim naraz tak pri boote
bud napise Delaying Initialization alebo ju nenacita vobec. Skusal
som zmenit aj irq s IO ale vsetko sa sprava tak kostrbato. Raz sa
mi podarilo ich nahodit obidve ale vtedy zase nesla siet. Neviem
vobec co uz mam s tym robit. Trebalo by prekompilovat jadro ?
Ked som zapojil namiesto tej 10mbps karty 100mbps tak
vypisovalo eth1: Couldn't allocate a 65536 byte receive ring.
Za odpoved dakujem