[linux] (no subject)

Bohdan Spes spes na infotrans.sk
Středa Listopad 29 13:18:52 CET 2000

Ja mam v jednej masine 8139 100Mbit a beha v pohode. V druhej masine mam dve
ne2000 compatible s cipom 8390 a tie tiez idu v pohode, len pri zavadzani musim
zabezpecit, aby mali rozne irq a rozne nazvy. Jednu zavediem ako "ne" a druhu
ako "ne2".  Inac, mal som tam aj tretiu 3com a behalo to v pohode.
Hlavne nesmu byt rovnake irq a potom si ich cekni spolu, ked su v masine vsetky,
diagnostickym programom co mas na Realtek. Skontroluj aby si mal irq, ktore nie
su v /proc/interrupts. Aby sa ti s niecim nebili.