[linux] RealTek 8029 a 81x9 v jednom stroji

9formanko na gmet.sk 9formanko na gmet.sk
Středa Listopad 29 02:32:19 CET 2000

No na 8139 mam kernel module rtl8139 a pre 8029 som zvolil obycajny
ne2k-pci. V proc mam volny irq 10,11
Tak som nastavil eth0(8029) na irq 11, IO na 0x6200   a eth1(8139) na irq
10 a IO 0x6300 . Robi to vsetko
to co to robilo pred tym :) Budem musiet asi predsa urobit jadro a moduly
pre sietovky...