[linux] bash

Samuel Behan konfera na frida.fri.utc.sk
Čtvrtek Listopad 30 11:58:00 CET 2000

On Wed, 29 Nov 2000, Matus "fantomas" Uhlar wrote:

> -> Viete mi niekto povedat preco bash ignoruje char \0 na vstupe, kukal
> ->   som dokumentaciu a nic sa tam o tom nepise a nezda sa mi ze by
> ->   to bol POSIX standart.
> ->   V zdrojakoch je pritom explicitne 'povedane' aby sa \0 ignorovala...
>
> o co ti vlastne ide?

Chcel by som integrovat binarne subory do shellovych skriptov....

> \0 sa pouziva v C knizniciach na ukoncenie retazca...

To viem, ale ked som pozrel bash tak tam nieco ako (nazorne)
  while(c = getc()) {
	blablabla..
        if(c == 0) continue;
        blablabla...
  }

a zaujimalo by ma preco, lebo takto musim vyrabat skripty ktore budu
doplnovat \0 na ich povodnu poziciu...

                           Sam