[linux] bash

Samuel Behan konfera na frida.fri.utc.sk
Čtvrtek Listopad 30 16:46:59 CET 2000

On Thu, 30 Nov 2000, Matus "fantomas" Uhlar wrote:

> -> #!/bin/bash
> ->
> -> cat <<'__EOF__' >subor.binarny
> -> ....tu by bol binarny subor, keby tu bol....
> -> __EOF__
>
> aha takze ty potrebujes aby ta binarka bola priamo v spustitelnom skripte?
> si este schopny vysvetlit naco?

No potreboval by som, to... ;-)
  ale robil som si nejake shell scripty na auto extrakciu, konfiguraciu
  kompilaciu, a instalaciu nejakych systemov. Kedze mam viac roznych
  systemov a kazdy inu config (ale absolutne = cpu, libc, libky... )
  a tak (skoro) kazdy musi spravit samostatne kompilaciu (skusal som
  binarky a rozfrcat ich ale fungovali iba na niektorych strojoch.
  Tak ma napadlo (to bol iba taky napad) urobit jeden shell skript a do
  toho vopchat vsetko co chcem aby tam bez toho aby to potrebovalo nejake
  dalsie subory, a potom ho iba execnut (to by potom dokazal uz aj
  absolutny widows-lamer, bo ten ma problem spravit aj rpm -i .... )

  Pravdepodobne mi vynadate, ze co sa pokusam o take blbosti, ale fakt
  sa mi to zda byt velmi zaujimavy napad....

> mozno by bolo najlpsie vopchat to do shell scriptu vo formate uuencode
> usetril by si si problemy. a uudeode by malo byt na vacsine unixov.

  To som skusal s mimencode (a mam to pripravene ako nahradne riesenie),
  ale ten velkost suboru zvacsi o 25-30% (a uuencode je este horsi) co je
  podla mna vela....

                                                Sam