[linux] modem v linuxe

Peter Surda psurda na byte.at
Pondělí Říjen 2 00:46:13 CEST 2000

On Sun, Oct 01, 2000 at 11:22:32PM +0200, porter.snakes na post.sk wrote:
> Nazdar
> Mam modem SupraFax 144i. Pouzivam distribucia WinLinux2000. Ked spustim kppp
> (mam ho nakonfigurovane), tak modem pekne funguje, pocujem, ako sa vytaca
> cislo, pocujem druhu stranu a kppp sa sprava uplne normalne, zahlasi, ze som
> pripojeny. Ked spustim netscape a zadam nejaku adresu, bez rozmyslania mi
> netscape zahlasi, ze som ju zle napisal. Sprava sa akoby nerozoznal
> pripojenie. Nefunguje ani kirc. Potesia ma vsetky rady - som zaciatocnik.
co to moze byt:
- (najpravdepodobnejsie) nenastaveny DNS - bud prislusne veci natvrdo zapis do
  /etc/resolv.conf alebo daj parametre pppd (myslim ze sa to vola "use peer
  dns")
- alebo zle nastavene routovanie (netstat -rn by mal vypisat tabulku
  routovania, pokial je zla tak but do sprav manualne alebo daj parameter
  pppd, myslim ze sa to vola defaultroute)

Ak nejde, posli vystup z netstat -rn a obsah /etc/resolv.conf pocas
pripojenia.

> Porter Snakes

S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <surda na bigfoot.com>, ICQ 10236103, +4369910964300

--
         The computer revolution is over. The computers won.