[linux] linux & vulnerability

Stefan Petrucha petrucha na isnet.sk
Úterý Říjen 3 14:11:10 CEST 2000

Jan Benadik wrote:
> Pokial mam vyjadrit svoj osobny nazor ( spominanu statistiku som nevidel
> ), tak som ochotny verit, ze RedHat ma najvacsie diery v systeme. Podla
> mna je to tym, ze sa snazi byt stale na cele vyvoja a pusta veci
> nedostatocne preverene. Okrem ineho, prave verzie RH 5.2 a 6.0 ma
> odhovorili od jeho dalsieho pouzivania.
>
> Osobne sa mi zda, ze S.u.S.E. je na tom lepsie. Ja osobne by som sa
> prihovaral za S.u.S.E., alebo Mandrake ( aj ked to je tusim divizia
> RedHat-u ).

Mna zase od dalsieho pouzivania odradila verzia SuSE 6.3. Kupil som si
ju, lebo sa o nej hovorilo, ze je dobra z hladiska lokalizacie a neviem
coho este. Ked prislo na lamanie chleba, vacsinu veci som rozbehal az po
porovnani vnutornosti s Debianom na druhej masine, z ktoreho som si
musel niektore subory "pozicat". Za dve kila by som teda ocakaval viac.

(Nestartujem zase nejaky flamewar?)

Aby som sa vsak vratil k teme, tak v c't (uz si nepamatam cislo, ale ak
by bol zaujem, mozem sa doma pozriet) vyslo porovnanie troch distribucii
(tusim RedHat, Corel(Debian) a SuSE) z hladiska bezpecnostnych dier
zanechanych po standardnej instalacii a v tom tusim ziadna nejako zvlast
neoslnila, ale ani prilis nezaostala.

Stevo
--
http://www.isnet.sk/petrucha