[linux] voodoo rush

Jaroslav Soltys jaroslavsoltys na hotmail.com
Úterý Říjen 3 17:20:24 CEST 2000

zdravim,
ma niekto nejake skusenosti s voodoo rush pod linuxom ? ja mam
voodoo rush od macronixu a teda som potreboval nejaky xserver, ktory
bude podporovat mx86251 chipset. nasiel som alpha 0.1 verziu na
www.macronix.com, pridal som donho podporu pre 16bitov a 32bitov,
(tri mesiace reverse engineeringu :->, sprtal som sa vo vesa biose...)
a nakoniec som stiahol zdrojaky glide, nakonfiguroval, skompiloval,
a pri pusteni testu /usr/local/glide/bin/test3Dfx mi to svihlo:
segmentation fault (core dumped)

co s tym ? ono sa zda, ze moj problem je, ze je to voodoo rush od
macronixu a nikto nepozna macronix. macronix vyrobil asi tak dve
graficke karty a ked sa moc nepredavali, tak uz ani ich nepodporuje.
takze mi vlastne nejde harwareova akceleracia pod linuxom.

(ma niekto nejake skusenosti s voodoo rush pod linuxom ? asi som sa to
uz pytal :->)
(ono totiz rush karty su zavisle od x servera, co ale povodne voodoo
graphics neboli, takze na rush treba podporovany aj 2d chipset. no
a pod woknami to slape dobre...)

mam iba pentium 100 a 32 mb ram, takze moc o vymene karty uvazovat
nemozem, ked navyse nemam ani agp. ale mohol by niekto doporucit
nejaku dobru kartu slapajucu pod linuxom ? len tak zo zvedavosti...

vopred diky za pomoc

jaro soltys

0soltys na st.fmph.uniba.sk