[linux] voodoo rush

Blasko Marek Blasko na vuje.sk
Středa Říjen 4 07:19:48 CEST 2000

Jaroslav Soltys wrote:

> zdravim,
> ma niekto nejake skusenosti s voodoo rush pod linuxom ?

co ja viem  tak nik okrem mna take sunky nema alebo mu idu tiptop a mne
to neprezradil :(

> ja mam
> voodoo rush od macronixu a teda som potreboval nejaky xserver, ktory
> bude podporovat mx86251 chipset. nasiel som alpha 0.1 verziu na
> www.macronix.com, pridal som donho podporu pre 16bitov a 32bitov,
> (tri mesiace reverse engineeringu :->, sprtal som sa vo vesa biose...)

no ten chippset mi nic nehovori :( ale chodi to aj zo standartnym SVGA
serverom? (ja mam standardny chipset pre voodoorush AT3D)

> a nakoniec som stiahol zdrojaky glide, nakonfiguroval, skompiloval,
> a pri pusteni testu /usr/local/glide/bin/test3Dfx mi to svihlo:
> segmentation fault (core dumped)

no ja som stiahol glideVR ktore su ine ako standartne glide

> co s tym ? ono sa zda, ze moj problem je, ze je to voodoo rush od
> macronixu a nikto nepozna macronix. macronix vyrobil asi tak dve
> graficke karty a ked sa moc nepredavali, tak uz ani ich nepodporuje.
> takze mi vlastne nejde harwareova akceleracia pod linuxom.

to poznam a potesim ta voodoo rush nepodporuje uz nik je pravda ze je
zahrnuti v glide ale to je vsetko :( su len referencne driveri a tie moc
nejdu (rozhasena grafika vo win95)

> (ma niekto nejake skusenosti s voodoo rush pod linuxom ? asi som sa
> to uz pytal :->)

pohoda ja zase odpoviem ze ja ;)

> (ono totiz rush karty su zavisle od x servera, co ale povodne voodoo
> graphics neboli, takze na rush treba podporovany aj 2d chipset. no
> a pod woknami to slape dobre...)

no umna je to naopak pod wir to nejde dobre.

Tak este co mam rozchodene ja:
GlideVR2.46 (ak sa nemylim)
Mesa3.2 (podpora MMX, 3Dnow!, 3Dfx)
XFree86-3.3.3 ini ktori bi slapal nepoznam teda okrem 3.3.2
(vlastne klamem len tieto dva podporujupriamy reendering na ostatnich sa
ide cez taky mali ojeb ktori je trocha pomalsi tak o 10-15%)

Takze ak rozchodis 2D cast pod XFree86 (perfektne bi bolo SVGA) tak zo
zbitkom ti kedikolvek helfnem.

--
clovek  je  tvor,  ktory sa  za presne stanovenych
laboratornych  podmienok (teplota,  tlak,  vlhkost

-------------- Zz_indigo /*Marek Blasko*/ -=OM2AMB=-