[linux] mierne OT : GCC

Ronald Pupala pupala na sse-za.sk
Středa Říjen 4 20:48:24 CEST 2000

Ahojte vsetci !

Mam takyto problem. Mam zdrojaky jednotlivych casti programu v C. Je to viacej suborov.
V zakladnom, kde je volana funkcia main(), su definovane externe pemenne. Pri kompilacii cez makefiles, skompiluje zdroje po jednom, ale samozrejme pri zakladnom vyhlasuje, ze niektore z premennych nie su inicizlizovane. Jasne, inicializovane su v ostatnych suboroch, pri funkciach v ktorych su prvy raz pouzite. Ale po zlinkovani ako zistim, ze skutocne neostala nijaka premenna nezinicializovana ? Samozrejme, ze tie, ktore su pouzite by chybali, ale co ak som zaviedol premennu, ktoru som nikde nepouzil ? A zbytocne mi bude v zdojoch zavadzat ? Je na to nejaky program, alebo je to standardne zabudovane v kompilatore, prip. linkery ?
  Ako zaciatocnik v programovani som z toho uplne "grogy".
Apropos: existuje niekde prelozeny popis programovania, lepsie povedane pouzivania gcc?
Obraciam sa na Vas ako na asi najzbehlejsich v pouzivani gcc, tak ma nekamenujte. Gcc konferu som v domenach .sk a .cz nenasiel.
Odpovede prosim privatne, vzhladom na OT.

Rony   pupala na sse-za.sk