[linux] Comercna sprava

porter.snakes na post.sk porter.snakes na post.sk
Středa Říjen 4 22:57:42 CEST 2000

 TATO SPRAVA MA VYLUCNE KOMERCNY CHARAKTER. TATO INFORMACIA BOLA UVEDENA AJ V SUBJEKTE, TAKZE KED JU TERAZ CITATE, ZNAMENA TO, ZE VAS ZAUJALA. NENADAVAJTE MI!!!

Vyzyvam vsetkych ludi spriahnutych s Internetom, aby sa mi po precitani tohoto mailu ozvali, ak ich to oslovi. Hladame totiz partnerov pre otvorenie firmy zaoberajucej sa WebDesignom, WebHostingom (na profesionalnej urovni), sadzanim dokumentov, tlacenim vyzitiek, pozvanok a oznameni, pracou s grafikou a podobnymi malickostami, ale hlavne reklamou. Politika firmy by mala vychadzat z toho, ze mnoho ludi si vie vytvorit stranku, vedia si ju vacsinou umiestnit na nejaky server, ale nevedia, ako zvysit jej navstevnost - co je dolezita vec hlavne pri komercne zameranych strankach. Ide o internetovu, aj neinternetovu reklamu. Pravny zaklad firmy poskytuje fyzicka osoba s opravnenim na podnikanie (klasicka zivnost). Co sa tyka financneho ohodnotenia vasej prace, tak sa rata s delenim ziskov podla podielu prace, ktoru kto vykonal. Pripadnych zaujemcov ziadame, aby sa ozvali na adrese porter.snakes na post.sk. Dakujeme za pozornost a prejeme prijemny zvysok dna (vecera).
IZA - Izabella Tudjova