[linux] "MY (RH) sme zacali OpenSource!"

Jarry guru jarry na gmx.net
Čtvrtek Říjen 5 06:19:53 CEST 2000

Michal Tiemann, chief technology officer:
"My (pozn. RedHat) sme zacali open-source revoluciu,"

http://news.cnet.com/news/0-1003-200-2932538.html?tag=st.ne.1002.thed.ni

No ja neviem, nechcem zacinat ziadnu flame, ale myslite
si, ze si moze RedHat privlastnovat takuto zasluhu?
RH bol zalozeny v r.1994, ale napr. Richard Stallman
zalozil GNU open-source hnutie uz v r.1984, a Torvalds
zacal pracovat na linuxe v r.1991 (info cerpane tiez odtial).

Pripada mi to zo strany RedHat-u ako trosku "velkopuse"
vyhlasenie typu "...my sme ti najlepsi!".

Jarry