[linux] "MY (RH) sme zacali OpenSource!"

Samuel Behan konfera na frida.fri.utc.sk
Čtvrtek Říjen 5 09:23:46 CEST 2000

On Thu, 5 Oct 2000, Jarry guru wrote:

> Michal Tiemann, chief technology officer:
> "My (pozn. RedHat) sme zacali open-source revoluciu,"
>
> http://news.cnet.com/news/0-1003-200-2932538.html?tag=st.ne.1002.thed.ni
>
> No ja neviem, nechcem zacinat ziadnu flame, ale myslite
> si, ze si moze RedHat privlastnovat takuto zasluhu?
> RH bol zalozeny v r.1994, ale napr. Richard Stallman
> zalozil GNU open-source hnutie uz v r.1984, a Torvalds
> zacal pracovat na linuxe v r.1991 (info cerpane tiez odtial).
>
> Pripada mi to zo strany RedHat-u ako trosku "velkopuse"
> vyhlasenie typu "...my sme ti najlepsi!".

Tomu sa nadava marketing (ci tak nejako),
  proste presvedcis ludi ze slnko nebolo kym si ho neobjavil. Svetly
  priklad najdes v M$, ktory tiez vselico 'vymyslel', vselijako
  to zpropagoval a potom sa predavalo (predava) a povedzme
  si otvorene posledna velka inovacia , od M$ bol MS-DOS (a to
  este urazam IBM).

                                    Sam

PS: ale uz som OT a zacinam flame....