[linux] "MY (RH) sme zacali OpenSource!"

Peter Ivanyi ivanyi na internet.sk
Pátek Říjen 6 00:06:25 CEST 2000

On Thu, 05 Oct, 2000 at 09:56:03 +0200, Jarry guru wrote:

> BTW, podobnu flame som nedavno sledoval na temu "rpm".
> Nebudem to moc rozoberat, ale ani popularny RedHat
> Package Manager (inak skvela vec!) nie je az tak uplne
> "RedHat", ako to oni tvrdia...
>
> Takze sorry za mierny <OT>!

Da sa blizsie specifikovat, kde sa to pretriasalo?
Celkom ma to zaujalo. OT to urcite nie je vzhladom na to, ze
v skutocnosti existuju iba dve alternativy balickovacov
(nejake (ne)signovane tar.bz2 a pod. a k tomu nastroje ako ls, find
a pod. asi pod to nespadaju).
Cital som posledne iba tusim na /.-e, ale autor a bohuzial aj cele
obecenstvo boli trosku mimo. Od spravcu balickov sa IMHO nemaju
ocakavat take veci, ako automaticka aktualizacia, ale napr. co
mne chyba, tak napr. s akymi volbami bol dotycny balik skompilovany/
vytvoreny, automaticka konfiguracia podla systemu - napr. nastavenia
locales (velke mnozstvo programov sa neunuva ich zistovanim a
natvrdo ponuka po instalaci iba univerzalny konf. subor - pozdravujem
lokalizatorov), a samozrejme spustenie interaktivneho konfiguracneho
nastroja v lubovolnom case cez konkretnu volbu rpm, ak dotycny balik
taketo nieco obsahuje. To je iba narychlo, co ma napada.

Peter

--
P.S.
Samozrejme, *** je, ked existuje rpm.org, a baliky RH su balene