[linux] "MY (RH) sme zacali OpenSource!"

Jarry guru jarry na gmx.net
Pátek Říjen 6 06:36:42 CEST 2000

Peter Ivanyi wrote:

> Da sa blizsie specifikovat, kde sa to pretriasalo?

Na RedHat liste to nebolo, to je jasne :-), pretriasalo sa
to u Caldery. Ja uz si to presne nepamatam, ale tusim vyplynulo,
ze RedHat tento "balickovac" nejako ziskal (ci odkupil, alebo
dotiahol k sebe autorov, to uz presne neviem). Skratka ze
"rpm" tu bolo uz skor, a bolo to "rpm" len sa to asi nevolalo
"rpm". Fakt si uz nepamatam podrobnosti, musel by som sa
prehrabat v ich archive a na to nemam cas.

Ale RedHat si rozhodne taketo reakcie nezasluzi. Predsa len
v linuxovom svete dost znamena. Hoci "privlastnit" si zasluhy
za "OpenSource revoluciu" asi nebol od nich dobry napad...

BTW, ked uz tu RPM spominam, neda mi povedat jednu vec:
RPM je skvely pri praci s *.rpm, ale vytvorit rpm-balik
zo zdrojaka *tar.gz, tak to je naozaj oriesok! Na tom som
si uz niekolkokrat vylamal zuby. Ak si niekto mysli, ze to
naozaj dobre zvlada, nech mi prosim posle Step-by-Step
blbuvzdorny postup. Pripadne nech ho niekam vystavi...

Jarry