[linux] Dialnopis

Tomas Tudja mamsafajn na hotmail.com
Pátek Říjen 6 15:27:07 CEST 2000

V prvom rade blahozelam tomuto napadu (nema v tom nahodou prsty niekto ako
Tibor Budzik, ... Molitoris a Jaro Tudja? - to su totiz ludia, ktorym prislo
na zvracanie vzdy, ked zbadali, ako sa to v zsr robi) Urcite mozes ratat s
podporou ludi na tejto konfere - so mnou vsak nerataj - nie som az taky
profik. Ked si nepocul o tych ludoch v zatvorke, tak sa s nimi skontaktuj,
ked budes na tom pracovat. Jaro Tudja robi na sprave el. trakcie a Tibi
Budzik asi tiez niekde tam - myslim tiez na plynarenskej). Tak sa maj a
konecne to tam dajte dokopy... !
mamsafajn