[linux] RedHat 7.0 a ping cez ppp na prenajatej linke

Rastislav Nedorost nedorost na dflex.sk
Pondělí Říjen 9 09:54:24 CEST 2000

Hi All!

Narazil som u RedHat-u 7.0 na nasledovny problem:
- dve siete prepojene cez pevnu linku prostrednictvom RedHat-u  7.0 cez
pppd.
- pokial spustim ping medzi linuxami na oboch stranach, ping mi nameria cas
cca 30.000 milisekund.
- pokial je na jednej strane 7.0 a na druhej strane 6.x, tak "sestkovy" ping
mi ide normalne,
"sedmickovy" opat hlasi obrovske casy.
- telnet z RH 7.0 sa mi pripoji na druhu stranu tiez za dlhu dobu.
- pritom http, ftp apod. mi reaguju normalne rychlo.

Riesil niekto z vas uz tento problem?
Je to chyba systemu, routovania, pingu alebo este nieco horsie?

Vdaka za akekolvek namety na riesenie.

Rasto