[linux] informix

Jan Benadik jbenadik na elas.sk
Úterý Říjen 10 10:27:57 CEST 2000

Dňa Po, 09 okt 2000 ste napísali:
> Kde sa v informixe (ver 7.30)
>   nastavuje na ktorom porte ma server pocuvat resp. aby
>   aspon pocuval, bo chcem pristupovat zvonk a nefachci to...

V /etc/services si dopln riadok :

turbo           1526 # Informix server

V $INFORMIXDIR/etc/sqlhosts dopln riadok :

meno_DB_servera       typ_siete          nazov_hosta     meno_services

kde :
meno_DB_servera je meno zo suboru onconfig ( alebo ktory pouzivas )
typ_siete je typ takisto z konfiguracneho suboru ( ci na
komunikaciu chces pouzivat zdielanu pamat, sockety, stringy - napr.
onllitcp, onsoctcp, ipcshm, ipcstr - nie vsetky su pre danu portaciu
pouzitelne - treba si pozriet v messages )
nazov_hosta je meno pocitaca
meno_services je meno, ktore si dal portu v /etc/services ( v tomto
pripade turbo )

Zjednodusit si to mozes tak, ze das len ten riadok v sqlhosts, ale
namiesto turbo das priamo 1526. Fungovat to bude rovnako, len v
centralnom /etc/services o tom nebudes vediet ...

>                                     Diky moc
>                                          Sam

Rado sa stalo ...
beno