[linux] alt v xoch

Peter Ivanyi ivanyi na internet.sk
Úterý Říjen 10 10:39:00 CEST 2000

>  stalo sa vam neikedy, ze so slovenskou klavesnicou v xoch
> vam nefungoval VOBEC alt v xoch? Pravy alt docasne switchne
> klavesnicu, ako ma, no lavy alt vobec nereaguje. Vlastne nejde
> ani ctrl+alt+f1 (no na konzole alt-f1 a alt-f2 ide).

Problem je mozno v tom, ze napr. v redhate sa
klavesnica nastavuje mnohymi konfiguratormi na roznych
miestach a chudaci nevedia, ze nie su sami a lezu si do
kapusty.

Skusil by som zavolat setxkbmap z oblubenou mapou alebo mohlo
by zabrat aj chvt 1, a samozrejme zabezpecit, aby sa mapa
nastavovala iba na jednom mieste. Ci nieco robia klavesy, sa
da zistit napr. cez xev.

Peter