[linux] "MY (RH) sme zacali OpenSource!"

Peter Ivanyi ivanyi na internet.sk
Úterý Říjen 10 10:36:56 CEST 2000

> Ale RedHat si rozhodne taketo reakcie nezasluzi. Predsa len
> v linuxovom svete dost znamena. Hoci "privlastnit" si zasluhy
> za "OpenSource revoluciu" asi nebol od nich dobry napad...

Napr. s povestami, ake koluju po vydani verzie 7.0 si svoj imidz
tiez tazko zvysia.

> RPM je skvely pri praci s *.rpm, ale vytvorit rpm-balik
> zo zdrojaka *tar.gz, tak to je naozaj oriesok! Na tom som
> si uz niekolkokrat vylamal zuby. Ak si niekto mysli, ze to
> naozaj dobre zvlada, nech mi prosim posle Step-by-Step
> blbuvzdorny postup. Pripadne nech ho niekam vystavi...

Stiahnut/pozriet velky manual v postscripte na www.rpm.org,
nainstalovat si par *src.rpm a prestudovat obsah
/usr/src/redhat/SPECS, no a potom este nainstalovat/pouzit
installwatch, upravit trosku jeho vytvaraci skript inst2rpm,
aby nemazal vytvoreny spec subor a nezapisoval do databazy,
dopisat do tohto specu fazy setup, build a install, napisat
rpm -bb -vv dotycny.spec a je to.
BTW. man. stranka je uz aj slovencine

Peter