[linux] file size limit exceeded???

Juraj Variny jv99737 na decef.elf.stuba.sk
Úterý Říjen 10 16:43:09 CEST 2000

Neviem ci som spravil nejaku chybu alebo co, ale ked sa prihlasim ako
uzivatel nemozem zapisovat(a niekedy ani citat) do suborov(zobrazi sa
hlaska "File size limit exceeded" a program, ktory sa o to pokusal,skonci.)
Niekedy sa to stava,aj ked sa prihlasim ako root.
Je to na vsetkych typoch filesystemov (pouzivam ext2,vfat,iso9660 a
dmsdos(drivespace)).
Skusal som prekompilovat jadro - musel som nabootovat ako linux single,
ale to nic nevyriesilo. Mam RedHat 6.1 a jadro 2.2.12 na particii asi 600
mb (teda nic velkeho co by sa dalo exceeded).
Bol by som rad keby som nemusel preinstalovat system.