[linux] APOP

Pavol Petras pajo na synchro3.sk
Úterý Říjen 10 17:03:22 CEST 2000

Caf Peto,

> ked chces iba krypto, netreba na to apop, mozes to (pop3 alebo imap) tunelovat
> cez ssh. client-side pod un*xami sa da integrovat do fetchmailu, pod
> windowsami pouzijes ttermpro na port forwarding a malo by to ist cez hocico
> (netscape ide urcite)
> S pozdravom,
> Peter Surda (Shurdeek) <surda na bigfoot.com>, ICQ 10236103, +4369910964300

Dikes, tento sposob sice poznam, ale nieje vyhovujuci pre moje potreby.
Ide mi skor o to, ze v mailovych klientoch ako je Eudora alebo The Bat
je integrovana podpora pre APOP a chcel by som ju vyuzit, lenze zatial
nemam zriesenu stranu servera. Ak mas ty alebo niekto iny nejake info,
ci uz nieco konkretnejsie alebo nejaky link ohladom tejto veci, ozvite
sa mi na pajo na synchro3.sk, aj ked si osobne myslim, ze tolko opominana
bezpecnost unixu v tejto konfere, by tu mala mat trosku viac priestoru.
BTW: skusili ste sniffovat, scanovat alebo auditovat svoj system ?
mozete zodpovedne vsetci prehlasit, ze vas linux je bezpecny ?
... to len tak na zamyslenie :))

--
Pali Petras