[linux] file size limit exceeded???

Úterý Říjen 10 18:05:05 CEST 2000

-> Neviem ci som spravil nejaku chybu alebo co, ale ked sa prihlasim ako
-> uzivatel nemozem zapisovat(a niekedy ani citat) do suborov(zobrazi sa
-> hlaska "File size limit exceeded" a program, ktory sa o to pokusal,skonci.)
-> Niekedy sa to stava,aj ked sa prihlasim ako root.

to sa vzdy tyka nejake ho suboru.nemas povolenie vytvarat subory vacsie ako
nejaky limit.
ten zistit prikazom limit (alebo v bash ulimit -a)

-> Skusal som prekompilovat jadro
zbytocne

-> - musel som nabootovat ako linux single,

kvoli kompilacii jadra ? akoze preco ?

 Chernobyl was an Windows 95 beta test site.