[linux] multiport karta + mierne komercia

Jan Benadik jbenadik na elas.sk
Středa Říjen 11 10:55:59 CEST 2000

Dňa St, 11 okt 2000 ste napísali:

Ja by som odporucil nieco ine, co ma rovnaku funkciu - terminalovy
koncentrator na ethernet.
Najlepsie skusenosti mam s CHASE IOLAN ( verzie 4, 8, 16 portov
RS232 DB25F alebo RJ45 rack, existuje aj verzia RS422 ), ale pouzival
som aj  8-portovy WYSE. Zapichnes to na ethernet a nie si viazany
umiestnenim servera. Ale cena je podstatne vyssia ( CHASE IOLAN 16+
Rack version rataj okolo 1030GBP bez colnych poplatkov ).

Ak ma niekto zaujem, mam volnu cca 5 rocnu, nikdy nepouzitu 16-portovu
kartu Computone Intelliport IIEX, ale je to EISA ( mam taky sprosty
pocit, ze by mala byt prevadzkovatelna pod Linuxom, ale krk za to nedam
). Su k nej aj nejake drivery v zdrojakoch.

Ak sa najde zaujemca, ktoremu sa hodi EISA, nech sa mi ozve na
moj mail.

beno

--
Ing. Jan Benadik ELAS, Ltd.