[linux] Install Linux na NoteBook.

Jan Benadik jbenadik na elas.sk
Pátek Říjen 13 10:34:48 CEST 2000

Dňa St, 11 okt 2000 ste napísali:
> Ahoj

Nazdar ,

>   Akym vhodnym sposobom by sa dal nainstalit linux na notebook ?
>   Na disku nebude asi ziadny soft, takze bude treba pouzit nieco
>   "samoinstalacne" :)
>   Myslim ze by to mohlo mat PCMCIA ethernet. Ak nie tak len fdd,com1,lpt.
>   Notebook je trosku "old" takze nieco rozumne.

zalezi na tom, kolko to "old" znamena. Ak to bude mat PCMCIA Ethernet,
tak by som nevidel az taky velky problem instalovat to cez ethernet zo
siete, alebo aspon druheho stroja, ktory by na to poskytol svoju CD
ROM.

Ak to nebude mat ani ethernet, tak by som asi najprv nainstaloval niektoru
minidistribuciu a potom na notebook natahal cez seriovy ( paralelny )
port potrebny soft z druheho stroja a upgradoval na novu distribuciu.
Casovo to bude ale zaberak.

Napada mi aj moznost pripojenia CD ROM mechaniky na paralelny port ( co
by v pripade funkcnosti bolo najkrajsie riesenie ), ale nemam vedomost,
ze by to niekto niekedy pod Linuxom pouzil.

>   dakujem za rady. >     >

Mam obavy, ze nemas za co.

beno

mizu >     _    _   _   _._   _   _ >    ( |  ( | ( | <_  > ( | ( | >
 ( |\/( | ( |  / /  ( |_( | >    (_|  (_| (_| <___> (_____| >
mizu na nextra.sk                         >         /\ LINUX INSIDE /\ >

Ing. Jan Benadik
ELAS, Ltd.
Vinohradnicka 6
971 01 Prievidza