[linux] SCO bin. podpora pre LINUX

Jan Benadik jbenadik na elas.sk
Pátek Říjen 13 11:01:16 CEST 2000

Dňa Pi, 13 okt 2000 ste napísali:
> Existuje nieco takeho, ako SCO binarna podpora pre LINUX (Debian,RH) ?

Nie som si isty, ci som Ta spravne pochopil.
Ak chces na Linuxe prevadzkovat SCO programy, tak musis mat
nainstalovany ibcs, ktory je v zaklade, len sa standardne neinstaluje.
Nie vsetky musia ist, ale mne napriklad takto na RH4.1 kedysi bezala SCO
verzia Informix OnLine  5.0 bez problemov. Ak chces na SCO prevadzkovat
programy z Linuxu, tiez to nie je problem - na Linuxe ich mas aj so
zdrojakmi a nikdy sa mi nestalo, ze by mi nieco neslo skompilovat z
linuxovych zdrojakov na SCO, alebo inom Unixe. Musis mat ale na SCO
kompilator C.

beno
--
Ing. Jan Benadik ELAS, Ltd.