[linux] Vyriesene:RH7.0 a ld.so ;)

carcass na gmx.net carcass na gmx.net
Sobota Říjen 14 15:12:46 CEST 2000

On Fri, Oct 13, 2000 at 02:16:10PM +0200, Samuel Behan wrote:

> No ja som pokusne nainstaloval RH7.0 na jeden stroj a vsetko bezi
>   v pohode.......
>
>                                    Neohrozeny ;-)
                                     ^^^^^^^^^^ zatial ;)

>                                          Sam

ono to treba vyskusat ako sa bude spravat pri vacsom zatazeni - aj ja
som si zozaciatku myslel ze to je celkom v pohode...
Ale ked som trochu viacej zacal pracovat s pametou, prejavil sa ten bug
v malloc() a spadol cely system. Asi dvakrat mi to spadlo dokonca pri
pokuse rozpakovat zdrojaky jadra. Raz spadol ked som skusal grabovat
wavy - stihol stiahnut asi 36MB a zrutil sa. A v poslednom case som
musel vyhodit updatedb a podobne veci z cronu/anacronu, pretoze uz
dvakrat padol aj pri prehladavani celeho disku... potesi...
zakazdym to zacina
VM: do_try_to_free_pages failed for kswapd
- to sa asi 20x opakuje, a potom uz ide crond, klogd, login, bash...
VM: killing process login, bash, crond, mingetty...
jedine co mozem spravit (ak stihnem) je sync-nut disky a mozem
resetovat...
Podotykam ze ide o Athlon500 so 128MB ram a 128MB swap (swap ale
nestihne pouzit asi kvoli problemom s kswapd)
Vyslovene krizovym riesenim by bolo nastavenie tvrdsich limitov na RSS,
ale ten problem s pametou tam bude stale...
jedine co mozem poradit - ruky prec od RH7.0 !

--

                    carcass          <carcass na gmx.net>