[linux] kmail + gpg

Peter Gasparovic gasparovic na pfs.sk
Pondělí Říjen 16 13:03:36 CEST 2000

Dna Po, 16 okt 2000 Marek Simon napisal:
> Zdravim,
> pokusam sa spojazdnit ich spolupracu, ale nedari sa mi. V kmail-i som nastavil identitu
> uzivatela, ale aj tak mi kmail nevysvieti ikonky (pero a kluc). Co treba este nastavit ?
> Marek

Ja pouzivam kmail + gpg a stalo sa mi povodne to iste co tebe. V mojom pripade
bol vtip v tom, ze do okienka "Identita pouzivatela PGP" v Subor-Nastavenia-PGP
bolo treba dat PRESNY nazov kluca, ktory pozostava z troch casti, ktore od teba
chcel generator kluca, teda meno, popis (aj so zatvorkami) a mail <aj so
zatvorkami>. Napr.: Jozko Mrkvicka (Firma s.r.o.) <mrkvickaj na firma.sk>
Ak si pri generovani kluca nechal napr. popis prazdny, tak
asi bude chciet medzeru. Ak nebude mat skutocne presne znenie a format kluca,
tak ti tie ikony nevysvieti, taka je moja skusenost.

Peter Gasparovic