[linux] kmail + gpg

Ronald Pupala pupala na sse-za.sk
Úterý Říjen 17 17:26:16 CEST 2000

Ahoj !

-----Pôvodná správa-----
Od: Marek Simon <simon na mtf.stuba.sk>
Pre: linux na rak.isternet.sk <linux na rak.isternet.sk>
Dátum: 17. október 2000 16:55
Predmet: RE: [linux] kmail + gpg

>Takmer si trafil, skusil som strace -o aaa kmail
>a co nevidim, kmail patra iba po pgpe a pgp. Na gpg
>ani nepipne. Ako ho k tomu prinutit ?
>Marek

Pozri manualovu stranku gpg, a tam je napisana nejaka premenna prostredia,
ktora urcuje smer k gpg. Ale tiez sa nedaj zmylit, je to nejak PGP_HOME,
alebo nieco take, a nastavuje to cestu k gpg. Zase Ti neviem odpovedat
celkom presne, lebo som v robote, a tu mam Wokna. A podla tejto premennej,
si kmail mysli, ze gpg je pgp, alebo tak nejak. Pripadne skus dokumentaciu k
kmail-u, malo by to v nej byt uvedene. Takmer s urcitostou som v niektorej
konfere, prip. na webe (www.underground.cz , alebo www.root.cz), videl, ze
kmail s gpg funguje.

Rony