[linux] exim + potvrdenky

Robert Madaj rony na ultranet.sk
Úterý Říjen 17 18:00:39 CEST 2000

ako by ste realizovali aby exim doplnal do kazdeho mailu
poziadavku o potvrdenie dorucenia a potvrdenie precitania?

ja som dospel k tomuto:

# odmazem to co neskor pridam
  headers_remove = 'X-Confirm-Reading-To:return-receipt-to:Disposition-Notification-To:'
# tu pridam, co chcem aby tam bolo
# ale len ak subject nezacina na cosi...
  headers_add = "${if eq{${substr_0_7:$h_subject:}}{Deliver} {}{X-Confirm-Reading-To: $sender_address_local_part\@$sender_address_domain\nDisposition-Notification-To: $sender_address_local_part\@$sender_address_domain\nReturn-Receipt-To: $sender_address_local_part\@$sender_address_domain} }"

co mi ale sposobuje dusevne ujmy, pretoze potvrdenky
mavaju zvycajne Subjekty vselijake :)
bohuzial sa mi nepodarilo rozhodit konstrukciu
kde by som mal v podmienke ako OR viacej typov subjectov :(
(niekde robim syntakticku chybu a exim len tvrdi, ze mi chybaju {
alebo }