[linux] kmail + gpg

Peter Gasparovic gasparovic na pfs.sk
Středa Říjen 18 07:03:18 CEST 2000

Dna Ut, 17 okt 2000 Marek Simon napisal:
> Takmer si trafil, skusil som strace -o aaa kmail
> a co nevidim, kmail patra iba po pgpe a pgp. Na gpg
> ani nepipne. Ako ho k tomu prinutit ?
> Marek

No, ked vidim tuto diskusiu, tak ma to prinutilo pozriet sa na moj kmail a s
udivom som zistil, ze ani mne to uz nechodi (hoci predtym, ked som to skusal,
tak to chodilo, potom som to jednoducho nepouzival). Predtym to chodilo tak, ako
som popisal: nainstaloval som gpg, vygeneroval kluc, hodil ho do nastaveni
kmailu a vsetko islo. Medzitym sa vsak udialo to, ze som sa od beta verzie KDE
2.0 vratil ku KDE 1.x. Ta dvojka obsahovala aj inu (vyssiu) verziu kmailu, a ta
pravdepodobne gpg akceptovala. Po odinstalovani som sa vratil k povodnemu
kmailu a ten to asi nechce. Skus sa teda pozriet po verziach kmailu, pripadne
pockaj na KDE 2.0.

Peter Gasparovic
gasparovic na pfs.sk