[linux] podpora postgresql v php

Ing. Peter Bodnar peter na ttc-telecom.sk
Středa Říjen 18 09:15:05 CEST 2000

On Tue, Oct 17, 2000 at 04:48:45PM +0200, Daniel Rezny wrote:
> Hello fukas,
>
> Tuesday, October 17, 2000, 1:04:46 PM, you wrote:
>
> f> Caves
> f> Nainstaloval som si php a postgresql. php pod apache funguje ako load modul,
> f> postgresql funguje tiez, nefunguju vsak sql prikazy v php. Da sa to nejak
> f> nastavit, alebo musim php vkompilovat do apache a tam nastavit podporu pre
> f> postgresql???
> f> rasto
>
> musis mat skompilovanu podporu postgresu v php a to musis mat
> skompilovane v apache.

no neviem, zalezi na tom, ako si to instaloval...napr. na debiane mam nahodeny
postgres 7.0.2, php4 a apache 1.3.12 priamo z .deb balikov, a tie funguju
priamo. ale v konfigu pre php musis povolit podporu postgresu, robi sa to
pridanim riadku extension=pgsql.so do php.ini (a danu kniznicu musis mat
instalovanu - je tusim v /usr/lib/php/apache) ... pripadne skus mi napisat
(na sukr. mail) presnejsie info ... aky linux, aky postgres, apache, php a
ake hlasky ti presne pise php, pripadne skus si urobit vypis cez phpinfo(),
ako je to s podporou postgresu...

			mexico
--
E-mail: Peter.Bodnar na ttc-telecom.sk	TTC Telecom s.r.o.
               cisco na ttc-telecom.sk	B.Nemcovej 32