[linux] rpm 4.0

Blasko Marek Blasko na vuje.sk
Středa Říjen 18 09:26:58 CEST 2000

Klimo Peter wrote:
> mam taky zapeklity problem, ktory skor pripomina hlavolam :
>
> chcel by som upgradovat cez rpm niektore baliky v redhate 6.1 z
> balikmi z redhatu 7.0
> ale:
> 7.0 pouziva rpm4.0  a 6.1 pouziva 3.x, chcel som upgradovat najprv
> rpm balik, ale ten je tiez vo formate 4.0, takze ho nemozem
> samozrejme upgradovat ...

mislim si ze v tomto bode sa mylite urcite to neni vo formate 4.0 ja som
ubgradoval na rh6.2 z RPM balicku ktori som nasiel na rufus.w3.org a slo
to bez problemov<p>

rpm -U rpm-4.0.rpm
rpm --rebuilddb

a vsetko bolo OK ;)

> jedina moznost bude asi zohnat balik rpm v gzipe, ale existuje
> vlastne taky ????

urcite existuje vo formate gz a na nejakej stranke ohladne xfree86.4.0
aj bol odkaz ale na svete NIKDE NIEJE JEDINA MOZNOST a duplom nie vo
svete UNIXu.

--
- Emacs je slozity operacni system, jen mu chybi nejaky
  dobry textovy editor.

-------------- Zz_indigo /*Marek Blasko*/ -=OM2AMB=-