[linux] rpm 4.0

Jarry guru jarry na gmx.net
Středa Říjen 18 10:18:33 CEST 2000

Blasko Marek wrote:

> mislim si ze v tomto bode sa mylite urcite to neni vo formate
> 4.0 ja som ubgradoval na rh6.2 z RPM balicku ktori som nasiel
> na rufus.w3.org a slo to bez problemov<p>
>
> rpm -U rpm-4.0.rpm
> rpm --rebuilddb
>
> a vsetko bolo OK ;)

Pockat, tak toto ma zaujima! Ja mam tiez podobny problem:
Na RH6.2 mam tusim rpm 3.0.3, a ked som chcel nainstalovat
nejake baliky, zareval nieco take, ze "this rpm-version
can not install rpm-packages with major number >=3".

Chcel som upgradnut na rpm 4.0, ale dostal som to iste
hlasenie, skratka ze stara verzia nedokaze upgradnut
sama seba na novsiu, lebo nezvlada format novsej verzie.
Myslim, ze by to slo iba vtedy, ak by bola k dispozicii
binarka rpm4.0 ale vytvorena este pomocou rpm3. Je tam
na tom "rufuse" niekde nieco take?

Jarry