[linux] rpm 4.0

Klimo Peter Peter.Klimo na swh.sk
Středa Říjen 18 10:26:57 CEST 2000

takze este raz .....-:))
v originalnej distribucii RH7.0 su vsetky, este raz vsetky baliky v rpm 4.x
ak by to bolo take jednoduche, uz by som to mal davno hotove ...
ale aj tak vdaka za tu adresu, vyskusam, ci tam nie je ten balik v 3.x
formate ...

Peter Klimo
SWH Siemens Bussines Services, spol. s r.o.
Office - Bratislava : +421 7 5968 4789
Office - Wien : +43 5 1707 21872 *Change!!!*
Mobil : +421 905 307 860
Home : +421 805 5501 453
Notes Mail: Peter.Klimo%PSE na notes.siemens.at

-----Original Message-----
From: Blasko Marek [mailto:Blasko na vuje.sk]
Sent: Wednesday, October 18, 2000 9:27 AM
To: linux na rak.isternet.sk
Subject: Re: [linux] rpm 4.0

Klimo Peter wrote:
> mam taky zapeklity problem, ktory skor pripomina hlavolam :
>
> chcel by som upgradovat cez rpm niektore baliky v redhate 6.1 z
> balikmi z redhatu 7.0
> ale:
> 7.0 pouziva rpm4.0  a 6.1 pouziva 3.x, chcel som upgradovat najprv
> rpm balik, ale ten je tiez vo formate 4.0, takze ho nemozem
> samozrejme upgradovat ...

mislim si ze v tomto bode sa mylite urcite to neni vo formate 4.0 ja som
ubgradoval na rh6.2 z RPM balicku ktori som nasiel na rufus.w3.org a slo
to bez problemov<p>

rpm -U rpm-4.0.rpm
rpm --rebuilddb

a vsetko bolo OK ;)

> jedina moznost bude asi zohnat balik rpm v gzipe, ale existuje
> vlastne taky ????

urcite existuje vo formate gz a na nejakej stranke ohladne xfree86.4.0
aj bol odkaz ale na svete NIKDE NIEJE JEDINA MOZNOST a duplom nie vo
svete UNIXu.

--
- Emacs je slozity operacni system, jen mu chybi nejaky
  dobry textovy editor.