[linux] rpm 4.0

Jan ONDREJ (SAL) ondrejj na salstar.shadow.sk
Středa Říjen 18 10:51:24 CEST 2000

On Wed, Oct 18, 2000 at 10:18:33AM +0200, Jarry guru wrote:

> Pockat, tak toto ma zaujima! Ja mam tiez podobny problem:
> Na RH6.2 mam tusim rpm 3.0.3, a ked som chcel nainstalovat
> nejake baliky, zareval nieco take, ze "this rpm-version
> can not install rpm-packages with major number >=3".
>
> Chcel som upgradnut na rpm 4.0, ale dostal som to iste
> hlasenie, skratka ze stara verzia nedokaze upgradnut
> sama seba na novsiu, lebo nezvlada format novsej verzie.
> Myslim, ze by to slo iba vtedy, ak by bola k dispozicii
> binarka rpm4.0 ale vytvorena este pomocou rpm3. Je tam
> na tom "rufuse" niekde nieco take?

Hej, zahada, riesenie je jednoduche. :-)
Potrebujete rpm-3.0.5-9.6x
Tento balik je medzi updatmi redhat 6.2 a dokaze
pracovat s balikmi rpm 4.0. :-)

Ina vec je, ze ked som rucne doma upgradoval RedHat 6.2 na 7.0,
tak mi posla cela RPM databaza. Ale mozno som robil chyby,
pretoze sa mi s tym nechcelo babrat a daval som --nodeps. :-)

			Caute.
					SAL