[linux] Identifikacia MTA

psi na dvalin.bicba.sk psi na dvalin.bicba.sk
Středa Říjen 18 19:45:33 CEST 2000

Takze vazeni pani,
ja sa nebavim priamo s MTA ale s firewallom, ktory to proxuje. S najvacsou
pravdepodobnostou, je tak ako tu uz bolo spomenute skor, ze telnet posiela
a nastavuje veci, ktore MTA nerobi... tym odlisi telnet od skutocneho MTA.
Ked budem mat cas, tak s tym porobim zopar testov a potom ich zverejnim,
mozno tak niekoho inspirujem na napisanie open-source proxy/firewallu pre
mail (viem, ze uz nejake existuju, ale nieje to ono)

Pre ilustraciu, ak sa konektnem na tu masinu, na port 25 telnetom tak to
navyhlasi nic, ak napisem HELO blabla.sk , tak connection closed.
V logoch je hlaska, ze pokus o fake mail cez telnet z hosta IP ...
Ak poslem mail cez sendmail... tak v logoch je mail prijaty od hosta, MTA
sendmail...; ak poslem mail cez qmail, tak je v logoch qmail ...

PSIkappa
psi na bicba.sk