[linux] rpm 4.0

Samuel Behan konfera na frida.fri.utc.sk
Čtvrtek Říjen 19 11:48:53 CEST 2000

On Wed, 18 Oct 2000, Jan ONDREJ (SAL) wrote:

> Hej, zahada, riesenie je jednoduche. :-)
> Potrebujete rpm-3.0.5-9.6x
> Tento balik je medzi updatmi redhat 6.2 a dokaze
> pracovat s balikmi rpm 4.0. :-)
>
> Ina vec je, ze ked som rucne doma upgradoval RedHat 6.2 na 7.0,
> tak mi posla cela RPM databaza. Ale mozno som robil chyby,
> pretoze sa mi s tym nechcelo babrat a daval som --nodeps. :-)
>
> 			Caute.
> 					SAL

Mne sa stalo to iste ale oprava je jednoducha (ak si to uz medzitym
  nezmrsil ;). Staci v adressary /var/lib/rpm zmazat vsetky subory
  BEZ pripony .rpm. To su tie ktore pouziva rpm4, a vdaka bohu neprepisuje
  povodne subory co pouziva rpm3 . No a ked uz budu vymazane staci dat
  rpm --rebuilddb a je to, vse frci v pohode...

                                   Sam