[linux] Ako zistim pocet stran vo vytlacku v sambe ?

Jan ONDREJ (SAL) ondrejj na salstar.shadow.sk
Čtvrtek Říjen 19 12:48:57 CEST 2000

On Thu, Oct 19, 2000 at 12:05:18PM +0200, Ernest 'OERNii' Beinrohr wrote:
> Ako zistim pocet stran vo vytlacku v sambe ?
>
> Viem zistit velkost, datum, meno ... ale nie pocet stran. Nepoznate niekdo
> sposob ?

Ahoj,

  ja mam nieco taketo v dokumentacii samby:
    /usr/doc/samba-2.0.7/examples/printer-accounting
Je to z RedHatu.

Vraj to nefunguje celkom spolahlivo, pretoze to nevie spocitavat
stranky, ak je to nejaky specialny format (asi nepozna take ako PCL,
..., neviem presne).
Neskusal som to, ale podla mna by to celkom mohlo fungovat.

			Cafte.
					SAL