[linux] subnet masks

Dado Jan dado na slovkaufring.sk
Čtvrtek Říjen 19 15:22:58 CEST 2000

> skratka jednoducho - nevidim dovod preco by mal ifconfig zmiznut. funkcnost
> tohoto prikazu bude potrebna aj nadalej len jeho funkcia bude presunuta do
> ineho prikazu ktory bude vediet robit viac. pre route detto.
> rozhodne to nebude kvoli zeby prestal byt potrebny, ako som si hore uvedene
> riadky vysvetlil ja...

Je fascinujuce ako rychlo sa vies "urazat". Je to v uvodzovkach, lebo to
nie je to spravne slovo (nechem aby si sa urazil este raz :)
Proste bude nahradeny, lebo bude potrebne jeho take rozsirenie a
sfunkcnenie, ze to logicky vyslo to jedneho vacsieho programu. Skor ide o
to, ze taky ifconfig, route a spol by museli obsahovat duplicitny kod, a
potrebovali by vediet jeden o druhom, co doteraz nebolo. Interna logika
routovania sa tak zmenila, ze vyhovuje jeden program - lebo vie o
ostatnych "svojich" castiach.

To znamena, ze nebolo potrebne odpovedat na predchadzajuci mail, ale sa
pozriet, co take ten /sbin/ip robi. Mozno ho na systeme mas, ani
nevies. Ak vies, tak si ho uz mozno aj pozeral, a potom vies o com je cely
cas rec.

Please, don't comment. Vdaka
					Jano